Wyniki konkursu plastycznego

 Informujemy, że  MIĘDZYSZKOLNY KONKURS PLASTYCZNY  „Zabytki krajów niemieckojęzycznych i anglojęzycznych”, został rozstrzygnięty. Wręczenie nagród i wyróżnień nastąpi w dniu 8 czerwca podczas Szczebrzeskiego Dnia Rodziny odbywającego się na terenach zielonych naszej szkoły. Zapraszamy wszystkich nagrodzonych i wyróżnionych z rodzinami.

       Konkurs skierowany był do uczniów klas VI, VII i VIII szkół podstawowych.

        Jury w składzie: Dorota Jarosz (nauczycielka języka niemieckiego), Joanna Herc Majewska (nauczycielka języka angielskiego) oraz  Jolanta Kuszpyt (nauczyciel wychowania plastycznego, przewodnicząca komisji konkursowej),wyłoniło zwycięzców

                Kategoria: ZABYTKI KRAJÓW ANGLOJĘZYCZNYCH

I miejsce: Filip Surma (SP nr 1 Szczebrzeszyn) za pracę SYDNEY OPERA HOUSE

II miejsce: Oliwia Górniak (SP Tworyczów) za pracę LONDON  EYE

III miejsce: Magda Hałasa (SP Bodaczów) za pracę LONDON

              Wyróżnienią:

Wiktor Frączek (SP nr 1 Szczebrzeszyn)  za pracę  BIG BEN LONDON

Julia Marchewka (SP Złojec) za pracę  BIG BEN LONDON

Inez Godzisz (SP Bodaczów) za pracę  STONEHENGE

Filip Kalinowski (SP Bodaczów) za pracę TOWER BRIDGE LONDON

Joanna Trusz (SP nr 1 Szczebrzeszyn) za pracę STONEHENGE

               Kategoria: ZABYTKI KRAJÓW NIEMIECKOJĘZYCZNYCH

I miejsce:  Magdalena Wypych (SP Radecznica) za pracę  Schloss Vaduz-Liechtenstein

II miejsce: Weronika Sawic (SP nr 1 Szczebrzeszyn) za pracę  Zytglogge- Berno, die Schweiz

III miejsce: Julia Poliwczak (SP Michalów)  za pracę  Schloss Moritzburg

Wyróżnienia:

Julia Świergon  (SP Bodaczów)  za pracę  Kölner Dom

Klaudia Małysz ( SP Zwierzyniec) za pracę Matterhorn, Zytglogge, Schloss Chillon –die Schweiz

Nikola Ceglarz (SP Wielącza) za pracę Holstentor

Mikołaj Ciężak ( SP nr 3 Szczebrzeszyn) za pracę Wiener Riesenrad

Natalia Sokal (SP nr 1 Szczebrzeszyn) za pracę Schloss Neuschwanstein

Wszystkim uczestnikom serdecznie gratulujemy, a nauczycielom dziękujemy za współpracę i przygotowanie uczniów do konkursu.

Przejdź do treści